Havspromenader och shopping

Hej hopp i vintermörkret! Här är det sol och 23ºC.

Idag har det vart ett kanonväder med strålande sol hela dagen. Jag har solat och badat hela dagen. Sköönt. Fått en svag röd färg på kroppen.
Det är sagt att det ska vara fint väder i 4-5 dagar nu. Underbart.

Igår, dock, var det ganska kallt och mulet. Jag och Nalle tog det ganska lugnt på förmiddagen med en promenad längs havet. Ganska lagom varmt, ändå.

På eftermiddagen blev det shopping. Vi kollade runt på kläder, väskor, plånböcker, smycken och allt möjligt. Det slutade med en plånbok till Nalle och jag fick ett rejält nerprutat designat linne och tre presenter till släkten. Sedan såg jag en handväska som jag kanske ska återkomma till och köpa. Snygg svart och lila. Men jag ska fundera lite över det.

På kvällen blev det en 3 rättersmiddag på hotellet. En superfin restaurang som har fått mycket beröm. Och gott var det också.

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0