Nyårslistan


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

- Läste en inredningsdatorkurs och reste otroligt mycket utomlands (säkert 5 gånger i alla fall).


Har du några nyårslöften?
- Nej inte direkt. Vet att jag skulle misslyckas bara. Men ett vagt löfte om att börja träna oftare (som alla andra) i alla fall.


Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- Japp, min kompis Nattis. Lika gammal som mig.  


Vilka länder besökte du i år?
- Teneriffa, Åland (två gånger), Finland (kryssning) och Gran Canaria.


Vad önskar du att du gjort mindre?
- Klagat, vart bitter och negativ. 


Bästa minnet från 2011?
- Resorna till Kanariöarna.


Bästa köpet?

- Humh.... låter mig tänka lite längre på den frågan. Klänning? Smink? Oljefärg? Resor? Shorts? 


Vad spenderade du mest pengar på?
- Kläder och smink. En hel del mat måste ju köpas också.


Gjorde någonting dig riktigt glad?
- Min sambo gör mig ofta glad. Mina bästa tjejpolare också.


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- Gladare i år. Förra året gjorde jag lumpen och hade det förjävligt tufft.


Favoritprogram på TV?

- Simpsons klart. Enkel humor som jag förstår.


Är det något du saknat 2011 som du vill ha år 2012?
- Utbildning/Gå i skola och rikedom. 


Vad ser du mest fram emot med år 2012?
- Utbildning(?) och ett välbetalt jobb. Eller alltså. Jag hoppas att jag kommer in på den där skolan som jag har sökt till i två år nu och att den sedan leder till ett bra jobb. Tack på förhand.


Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0