Får stå mitt kast

Hej hopp i lingonskogen.

Idag var jag supertrött när klockan ringde imorse. Och ont i ryggen hade jag.
Så otroligt ont i ryggen. Träningsvärken från gårdagens träning men jag känner mig mer som en gammal tant med diskbrock.
Kunde knappt resa mig upp från sängen.

Anywho.
Jag drog iväg till Saco mässan (utbildningsmässa) idag. Gick omkring där i drygt två timmar som en förvirrad student. Blev inte så mycket klokare faktiskt, fast jag snackade med flera skolor och vägledare. Men ett helt ton med skolkataloger fick jag med mig hem i alla fall.

På hemvägen blåste jag mig själv på 25 kronor också. Vid tåget sa jag fel avstigningsstation till mannen i kuren så han stämplade 2 för mycket på min skämsremsa. Men är man inte smartare så får man stå sitt kast helt enkelt.

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0