A perfect vision

Sådär, då har man testat synen, igen. Perfekt syn. Hade bara "fel" på en bokstav, kunde inte se skillnad på R och K en gång, men annars gick allt bra. Det var ju så små bokstäver men jag fick ändå göra lite överkurs.

Det är lite jobbigt med sånna där tester. Ja, för jag blir ju så
jävla nervös hela tiden. Minsta lilla test eller undersökning och
jag börjar darra och kallsvettas. Nja, inte riktigt kanske, men
det känns nästan så. Tänk om jag helt plötsligt skulle ha fel på
synen? Eller bara på ett öga? Eller tänk om min hörsel helt
plötsligt skulle bli nersatt, eller ur funktion? Jag vet inte hur
jag skulle reagera då.

Men idag gick allt bra i alla fall. Och jag ska jobba med att inte skrämma upp mig över småsaker. Det är ju så löjligt, jag vet.

Inatt, mellan 4-6, åker jag till Arlanda och blir borta en vecka. Nja, jag ska inte vara på Arlanda hela tiden utan jag ska åka till Teneriffa och vara där i en vecka. Tror inte att jag kommer blogga därifrån, så istället har jag tidsinställt ett roligt inlägg varje dag fram tills jag är hemma igen, för att underhålla er. Bra va? Visst är jag snäll?
Tackar som frågar.

Skriv tillbaka
Postat av: Nalle

Du är en riktig fuskis!!! Pusss

2011-02-07 @ 23:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0