Fredag

För det är fredagskväll och dans i folkets park. Ja, det är dit man ska gå, om man vill bli stor och stark. Det är vi som är byhålans tuffaste gäng. Med brylkräm och stålkam och Gällevari-häng. 
                                                                 
Det är dags för fredagsmys, om det så är det sista jag gör. Nu är det slut på veckan, det är dags för fredagsmyyyyys.

På torsdag äts det ärtsoppa, på lördag är det fest. Men fredag är ändå den dagen som känns bäst. Ge mig då kyckling, det gillar jag mest. Kyckling på fredag, då mår man riktigt bra. Kyckling på fredag, det ända jag vill ha.
Kyckling på fredag, vad var det jag sa, jag vill ha fredag idag.

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0