Helt enkelt

                                                             Hej
Jag vet inte vad jag ska skriva egentligen. Har inte gjort något speciellt. Men jag kände att jag behövde uppdatera här.
Jag har köpt en (dyr) svankkudde idag till mig och Nalle. Ja, man börjar ju bli gammal nu så ryggen tar skada för minsta lilla. Men det är faktiskt väldigt skönt att ha en kudde på svanken, speciellt om vi ska sitta 6 timmar på ett flygplan snart.

Resväskorna som vi beställde kommer på fredag till en butik inne i stan. Så då ska vi hämta och betala de. Det känns bra att ha det avklarat inför resan. Mmmmm, resa bort om 7 dagar. Mmmm.

Åh annars är livet som vanligt. Hänt något kul för dig då?

Skriv tillbaka
Postat av: Alexandertanja

Hello! Very interesting and professional site.

2011-12-22 @ 10:41:31
URL: http://alexandertanja.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0