Underkänd underskrift?

Har fixat pass idag. Jag och Nalle for till polisen idag och skulle fixa pass. Det tog bara 1 timme och en kvart ungefär, innan vi fick komma fram till kassadisken. Tjejen bakom disken var lite konstig, först tog hon en jätteful bild på mig där jag tittade uppåt helt cp, sen påstod hon att min underskrift inte skulle gälla, för att det bara stod ett L och en prick på det. Bullshit. Det är min namnskrift, hur kan hon underkänna den liksom? Jag fick skriva om den tre gånger och förklara hur jag skriver den innan hon gick med på det. Sedan fick jag även ta en ny bild också. Men den blev inge bra heller. Såg nerknarkad ut ju. Hatar foton.

Skriv tillbaka
Postat av: Nalle

Helt CP att man kan få underkänt på passets underskrift!!!

2011-01-11 @ 02:04:26
Postat av: Louise

Idiotiskt

2011-01-11 @ 16:01:40
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0