Häftigt läskigt

När vi var på den här Grillnatta, festivalsliknande stället i Bollnäs fick vi åka med i en bil som åkte i 40° vinkel, uppåt, neråt och åt sidan. En ny Wolksvagen som verkligen kan klättra i branta uppförsbackar, stå stilla i nerförsbackar eller åka på stora gupp med ena sidan av hjulen.

Skitcoolt men läskigt. Jag var jättenervös och det såg verkligen jätteläskigt ut. Skitbrant. Att inte bilen välter heller. Imponerande. Automatdriven med 8 inbyggda småväxlar, 4 kameror, glasat tak, skön comfort och, äsch, jag ska inte göra reklam för bilen, men fan vad den imponerade mig.

Skriv tillbaka
Postat av: David

Schysst

2011-07-28 @ 00:21:48
Postat av: Sofie

Kan inte "vanliga" bilar åka så eller??

2011-08-01 @ 03:32:18
Postat av: Louise

Ne inte alla. Den här var extra mycket höjd vid hjulen, hade ovanliga växlar fast den var automat, en massa knappar och kameror m.m. Stark motor tror jag också och väldigt låg tygndpunkt.

2011-08-01 @ 13:59:34
URL: http://turqoise.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jaha, okej.

2011-08-02 @ 11:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0