Snart klar med båten, kanske

Gick upp lite tidigare idag för att hinna med att fixa med båten. Men jag tabbade mig och blev försenad ändå i slutändan. Hur som helst.

Vi fixade båt idag och jag fick övningsköra mer idag. Tränade lite själv på att backa-90-graders-vinkel-parkering och även lite fickparkering. Gick sådär....

Sen åkte vi hem till Nalles föräldrar för att hämta lite grejer och då blev vi bjudna på fika. Sedan blev vi även bjudna på middag senare den kvällen och det tackar man ju inte nej till. Så vi snabbade oss ner till båten, gjorde klart lite småsaker, åkte hem och lämnade bilen och sen fick vi skjuss hem till Nalles föräldrar av Nalles pappa. Det bjöds på förrätt och sen lax och vitt vin och sist kaffe med likör. Yummie.

Det var en jättetrevlig kväll med god mat och gott sällskap helt enkelt. Jag fick köra bilen helt själv också(!)(fast om någon polis läser det här så skojar jag bara och säger att självklart var min handledare med i bilen när jag körde...................... i bagageluckan. Ne, bara skojade).

Skriv tillbaka
Postat av: Emelie

Så när har du körkort då? ;P

2011-07-18 @ 14:08:00
URL: http://Emsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0