Lite smått & gott

Idag har jag vart och shoppat med Lina i Farsta centrum. Vi träffades där runt tolv, shoppade lite småsaker så som smycken, diadem, en rolig t-shirt, muffinsformer med mera. Lite smått och gott helt enkelt.

Vi fönstershoppade en del, fikade två gånger och sen fortsatte med shoppingen. Det var jätte.. det ÄR jättekul att träffa Lina. Rolig liten sprallig tjej med mycket energi och konstiga idéer.

     (Jag vet att bilderna suger på kvalité, men jag har ingen bättre kamera.)

Jag fick reda på att en gemensam kompis till oss, Micke, fyller år idag. Så sen på kvällen kom Hugo och hämtade oss och vi tre åkte hem till Micke på kalas. Mat och fika i flera omgångar i flera timmar. Mumsfilibaba.
Tårtmiddag är inte helt fel.

Grattis Micke på din 21-årsdag!

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0