Vilken sommarfest

Oj oj vilken grillmiddag det blev igår då.

Först var jag ju och badade i Tyresö med Kicki och Milla. Vi var på gamla hederliga Stenbadet där jag inte har vart på flera år. Hur fint och skönt som helst. Det var så varmt också. Måste ha vart värmerekord eller nåt.

Runt 5-6 drog vi iväg och handlade lite middag. Sen drog vi hem till min mammas hus och startade grillen. Efter klockan 7 kom Nalle och sen Danne, Thomas, Linkan och David med ny flickvän och sist kom Karin och Emelie. 11 personer med en grill.
Det tog tid att grilla allas mat, men när det väl var klart blev det jättegott. Kött, svamp, bacon, ananas, majskolvar, ost ja allt möjligt. Och till det klyftpotatis, sås, gurka och en flaska vitt vin. Allt var så himla trevligt.

Efter maten körde vi en runda kubb och sen blev det efterrätt. Kaffe med jordgubbar doppade i choklad, glasstårta och vattenmelon. Såå gott.

Vi körde en till kubbrunda, drack eftermiddagscider och jag och Kicki drog igång en dansrunda som vi fortsatte med hela kvällen sen. Chipsen kom fram och nästa cider öppnades. Tillslut började det ljusna igen och klockan blev runt 5 på morgonen och det var dags att åka hem. Länge sen jag var uppe så här sent.
Kom isäng runt 7 på morgonen, tror jag.

Jag hade jätteroligt och alla de andra hade askul de med. Även min bror och mor var med på festen.

Skriv tillbaka
Postat av: Emelie

Vad gör ni på bilden? Ser väldigt roligt ut.

2011-07-04 @ 11:51:24
URL: http://Emsi
Postat av: Louise

Vi dansar och sjunger. Skitskoj. Som en till midsommar. =)

2011-07-04 @ 21:50:59
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0