Sol, bad och bränna

Efter min duktiga långpromenad idag så hade jag inget att göra och alla andra skulle typ iväg på annat håll. Men Kicki hade inte heller något att göra, förutom att hämta hennes hund, så vi hämtade hunden och badkläder och åkte och badade hemma i Nacka. Kickis sambo kom också över och vi alla tre badade och simmade omkring som små barn (igen). Fast det kändes som om det var kallare i vattnet idag än vad det var igår, fast det var ändå 21 grader (igår 21.5 grader). Hyffsat.

Sen gick vi upp och la oss i solen en stund innan vi blev jättehungriga och bestämde oss för att äta middag tillsammans. Så vi åkte till ICA och handlade mat och åkte sen hem till mig och lagade pasta carbonara som var supergod. Glass till efterrätt blev det också. Vilken lyxonsdag det blev idag alltså.

Fast jag hade ställt klockan på 10 imorse men vaknade en halvtimme innan. Bitter start men en resterande strålande dag. Så otroligt varmt det har vart idag alltså. Helt sjukt varmt. Hade linne på mig så jag har fått en charmigt snygg röd bränna på armarna och halsen. Underbart med en kommande fjäll.

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0