Första dagen på nya jobbet

Jahapp, då har jag vart på min första arbetsdag på förskolan i Enskede. Det har gått jättebra och det märktes verkligen att jag behövdes där. Barnen verkade gilla mig och även så alla "fröknar".

Hela gården var täkt med vattenslask och lera så de sista tre timmarna när jag stod ute med barnen var det plaskvått i mina skor, skitkallt och det började bli riktigt ruggigt ute. Saknade en varm eftermiddagsinomhusfika då.

Men allt har gått bra och nu ska jag jobba där i fem veckor i sträck, heltid. Skriver kontrakt på torsdag och imorgon har jag sovmorgon till halv 9. Det rullar på nu.

Skriv tillbaka
Postat av: Emelie

Grattis till det nya jobbet. Lycka till

2011-03-23 @ 19:23:28
URL: http://Emsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0