Jag trivs faktiskt

Har vart och jobbat idag. På min favoritförskola. Där barnen är snälla och lyssnar på mig och där förskolelärarna är trevliga och pratglada och där jag trivs, faktiskt.
Trodde inte att jag kunde det, men jag blir glad av att jobba på den förskolan. Känner mig verkligen behövd och uppskattad, vad jag än gör.

De andra förskolelärarna där på förskolan vill att jag ska jobba där hela tiden, varje dag. Är jättekul att de vill det. Men det är chefen som bestämmer....

Jag ska jobba där imorgon också, kanske hela veckan och nästa vecka också. Men som sagt, chefen bestämmer.

Skriv tillbaka
Postat av: Sofie

Va kul att du trivs. Det är ju typ det viktigaste på en arbetsplats. Trivs man så är det mer än ett jobb bara.

2011-05-05 @ 22:26:57
Postat av: Louise

Jo jag vet. Och jag gillar stället mer och mer.

2011-05-08 @ 13:28:12
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0