Inviger SM i poledance

Grym poledanceuppvisning det var ikväll. Vissa deltagare var så sjukt grymma att jag satt helt paralyserad och bara tittade fascinerande på de. Jätteduktiga var de.
Och 5 stycken kände jag igen från min gamla poledanceträning.

Alla var jättestarka och det såg så enkelt ut. Men jag vet att det är verkligen skitjobbigt och jättesvårt.

Det var en kille som vann. Han var supergrym. Han var verkligen bäst av alla och gjorde trix jag aldrig har sett förut. Helt häpnadsväckande.  

Själva Hälsomässan var mindre bra. Tråkig och rörig med mycket folk. Men jag köpte faktiskt en tröja där ifrån. En varm och blå överdragströja som är tålig. Bra att ha i vinter när jag jobbar t.ex.

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0