Lång och rolig dag

Det blev en lång dag igår. När jag lämnade huset för shopping igår kom jag inte hem igen förän halv 4 på morgonen, dagen efter. I'll explain.

Jag drog till Sickla köpkvarter för att fönstershoppa och eventuellt hitta någon julklapp till familjen (redan?). Hittade ett par schyssta skinnhandskar till mig själv. Har velat ha det en längre tid nu och så äntligen hittade jag ett par som var i rätt storlek (det ända paret i hela butiken) och som inte kostade över 500 kronor. Köpt och gjort!

Åkte till Kicki sen för att fika. Nattis var där med sin lilla son. Det var gofika med nybakta wienerbröd och hemmagjord kladdkaka och kaffe till det. Supergott. Vi snackade skit och allvar i flera timmar.

När klockan blev för mycket var det dags för middag. Jag kronglade och skulle hem till sjuka Nalle som redan hade ätit middag men ångrade mig och stannade kvar hos Kicki med en pizza till middag istället.
Stannade där hela kvällen och schillade. Danne, Thomas och Linkan kom sen efter ett tag och joinade oss. Vi spelade Buzz frågespel och sen "Land & stad" hela natten.

När det var alldeles för sent, runt 3-tiden på morgonen var det dags att åka hem och sova. Gött. Tack mina vänner för en underbar dag.  

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0