Trött dag

Efter 5 timmars sömn och en lång arbetsdag med trötta barn mår jag inte direkt som prinsessan på ärten. Jag har frusit av och till hela dagen så det är väl dags att bli sjuk nu igen, nu när jag äntligen har blivit frisk.

Åkte direkt till Rolle och Petra efter jobbet för att bli bjuden på middag och för att möta upp Nalle, som senare skulle fixa med deras segelbåten, med Rolle. Lekte lite med barnen också. Och fikade efter maten.

Nu sitter jag hemma själv och tittar på "Uppdrag granskning" för första gången. Handlar omtvå föräldrar som har blivit oskyldigt dömda till sexuella övergrepp på deras egna barn. Sjukt.

Skriv tillbaka
Postat av: Nalle

Ja det var helt sjukt!!! Hur fan kan man behandla barn och föräldrar så???

2011-11-06 @ 00:54:00
URL: http://www.facebook.com/TokOve
Postat av: Louise

Ja, jag vet inte. Sjukt.

2011-11-06 @ 13:19:23
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0