Konstigt nog

Konstigt nog så ringe inte chefen imorse och väckte mig. Trodde faktiskt att hon skulle göra det eftersom det har vart brist på vikarier den senaste tiden och jag har sagt att jag kunde jobba denna vecka. Men men.

Så istället försökte jag skapa lite konst. Eller egentligen så fortsatte jag oljemåla på en av mina tavlor istället. Jag kan inte måla så mycket varje gång för det måste hinna torka där jag sist målade.

Hoppas chefen ringer imorgon, annars måste jag ju fortsätta att måla. Och det skulle ju verkligen vara synd (eller inte!).
Annars så har jag både tvättat och diskat idag. Så lite nytta har jag ändå gjort.

Skriv tillbaka
Postat av: Sofie

Vad länge du håller på med målningen. När är den klar då?

2011-10-18 @ 15:22:28
Postat av: Louise

Ja det tar tid att oljemåla. Jag har ju tre st som jag målar på i omgångar. Men jag ska försöka bli klar med alla tre innan årsskiftet. Två av de ial.



Men jag har fått idétorka nu. Slut på idéer för tillfället.

2011-10-19 @ 21:13:31
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0