Måste man göra allt själv?

Ska man få någonting bra gjort så måste man tydligen göra det själv. Det är ju så typiskt att man måste sköta allt själv.

Chefen har inte ringt på nästan två veckor, så jag ringde henne idag. (Fast jag har telefonfobi. Fast jag blir sjukt nervös när jag ringer någon halft okänd.) Dels för att jag inte har fått min lön än och dels för att jag inte har jobbat på två veckor.

Så imorgon ska jag få jobba. Chefen skulle ringa mig senare så skulle vi bestämma en plats bara. Behövs tydligen på flera ställen.

Skriv tillbaka
Postat av: My

Hej!

Läste på din blogg att du haft tandrotsinfektion för en tid sedan. Hur gick behandlingen till och vad gjorde tandläkaren sedan? Är nyfiken pga att jag själv fått samma besked idag och undrar vad som händer sen.

2011-10-27 @ 17:56:25
Postat av: Louise

Trevligt att du har hittat hit. Synd att du har fått ont i tanden.

I mitt fall fick jag medicin att äta. Pencilin. Fick även en slags tand-munsjölj att använda vid tandborstning. Men smärtan kan återuppstå, nångång.



Annars kan det vara så illa att man måste dra ut tanden. Jag fick det valet men avböjde förslaget.

Hoppas att det löser sig för dig

2011-10-27 @ 23:09:25
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0