Ha en trevlig helg

Värst vad glad jag blev när damen i tunnelbane-stämpel-rummet hälsade vänligt på mig och önskade mig en trevlig dag, fast det spöregnade ute, jag var trött, sjuk och det sipprade vatten mellan tårna.. i skon.


Idag gick jag upp halv 6 på morgonen och åkte direkt till jobbet för att öppna. Kokade frukostgröten och tog emot barnen som kom. Allt gick bra men när vi gick ut sen på förmiddagen tappade jag tålamodet. Jag frös och barnen gnällde. Så jag gnällde och tjatade på barnen. Inge bra. Men det blev lite bättre sen mitt på dagen. Och helt kaos mellan klockan 12-13 då jag var själv en stund med barnen.

Men jag slutade ett och gick hem i spöregnet med skor som läcker. Nu sitter jag ombytt hemma under en filt och värmer mig. Ätit hostmedicin och tänkte snart dricka lite honungsvatten. Ha en fortsatt trevlig fredag.

Skriv tillbaka
Postat av: Nalle

När köper vi nya skor och slänger de gamla????

2011-10-08 @ 02:20:00
Postat av: Louise

Ja vi kan göra det redan idag, fast jag tänker ju inte slänga nåt för det. Behöver en vinterjacka också!

2011-10-08 @ 16:16:51
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0