Blev fest här hemma

Ikväll kom Hugo och Lina över på grillmiddag för att gratta mig och umgås med mig och Nalle. Vi grillade lite nytt, så som lammentrécote, sparris och bruchetta tillsammans med klyftpotatis med zucchini och palsternacka. Det var zebragott. Drack vin till det och sist ananas efterrätt med glass och drinkar.

Gott sällskap och en trevlig kväll. Vi har många framtidsplaner tillsammans nu. Utflyker och semester ska bli verklighet.

Trotts att jag gick upp klockan 5 i morse så är jag inte tillräckligt trött för att gå och lägga mig än. Hugo och Lina åkte hem för en timme sen och jag sitter uppe och taggar ner och fixar i ordning här hemma. Jag ska snart gå och lägga mig ändå. Så godnatt på dig så länge.

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0