En körlektion närmare mål

Har vart på min allra första körlektion idag, efter jobbet. Med en trafiklärare alltså. Jag var supernervös och kallsvettades. Det var egentligen inte så farligt, inte svårt heller, men bilen var ny och jag har aldrig kört en ny bil som har känsliga pedaler och växlar. Så jag fick ett kärringstopp och körde ryckigt på småvägarna.

Men annars gick allt bra. Fick lite bra tips och råd på detaljer jag bör träna på. Får hoppas bara att vår bil blir lagad inom kort (kopplingen) så jag kan övningsköra och träna på dessa detaljer.

Skriv tillbaka
Postat av: Nalle

När tänker du laga den då? ;-) Varför skrev du inte att läraren tyckte du var duktig?? Puss puss

2011-09-20 @ 21:46:05
Postat av: Louise

Jo men klart att han tyckte jag var duktig. Jag krockade inte eller körde av vägen. Jag gjorde det jag skulle liksom.



Så det var inte lika intressant att skriva om.

2011-09-28 @ 01:56:06
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0