Jag glömde bort

Imorse fick jag värsta skuldkänslorna. Jag glömde bort det totalt.
Skäms en aning.

Imorse glömde jag bort att borsta tänderna efter frukosten. Jag hade varken bråttom eller ingen lust, jag bara glömde bort det och det fick mig att känna mig jätteofräsch när jag var på väg till jobbet. Hade jag brödsmulor mellan tänderna? Stank jag kaffe? Hade jag ost på ena kinden? Nä, jag var inte så annorlunda den morgonen, men jag kände mig äcklig och ofräsch ändå.


Annars har det gått bra på jobbet idag. Barnen gillar mig mer och mer och vill hellre sitta brevid mig (gärna på mig) än vid de andra fröknarna. Det kanske beror på att jag är ofta själv med de också.


Anyway. Imorgon ska jag vara på jobbet klockan 07.45. Jag ska öppna och förbereda allt. Så jag kommer att gå upp ungefär 5 på morgonen. Borde verkligen gå och lägga mig nu. Men ville blogga lite innan.
Jag slutar klockan 13 i alla fall. Skönt eftersom Hugo och Lina kommer över på middag imorgon kväll.
Godnatt på dig så hörs vi en annan gång. Kram.


Skriv tillbaka
Postat av: Emelie

Oj vad hemskt att glömma borsta tänderna. Oj oj. Det har ju ingen annan heller glömt bort nån gång.

2011-09-09 @ 17:23:00
URL: http://Emsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0