Snuttepluttar

Ännu en sen dag på jobbet är avklarad. Idag stängde jag och jobbade till halv 6, men jag hade få barn att ta hand om då, så allt var helt okej och gick bra. Trött blir jag dock, av att jobba så "sent".

Annars så har jag mina två favoritbarn (åh nej, så får jag ju inte säga) som gör mig så glad om dagarna. Det verkar som att de har mig som favoritfröken också.

Det är roligt att se deras utveckling, förståelse och leende. När de springer fram till mig och ler och tittar på mig med deras stora ögon och förstår vad jag säger. Åh, nästan så att man själv bara vill  skaffa egna barn. Snutteplutt.

Skriv tillbaka
Postat av: Nalle

Ska vi?

2011-09-22 @ 09:36:53
Postat av: Louise

Nästan

2011-09-22 @ 21:32:47
URL: http://turqoise.blogg.se/
Postat av: Nalle

Spännande!

2011-09-23 @ 10:10:26
Postat av: Louise

Hehe. Kanske inte nu

2011-09-28 @ 01:57:13
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0