Krongligt värre

Tydligen fuckar det upp sig på jobbet imorgon så jag måste stänga där ändå, för tredje gången den här veckan. Det är f*n inte normalt, det är inte schysst. Skitjobbigt. Hoppas att det blir lugnare nästa vecka.

Vilken tur att jag slutade tidigare idag än planerat. Slutade klockan 16.00 istället för klockan 16.30 och åkte direkt in till stan, till polisen vid Mariatorget, för att fixa ett nytt id-kort. Men när jag hade lyckats ta mig in till polisen på egen hand kunde de inte hjälpa mig utan skickade vidare mig till polishuset vid Rådhuset. Mmm och det gick ju bra.
Jag skulle åka tillbaka till T-Centralen och sen ta buss 3 till Kungsholmen och gå den sista biten.

Men jag hittade ju för f*n inte bussen ifrån T-Centraler heller! Så jag gick fram och tillbaka och letade och frågade en massa människor om hjälp och sen kom regnet och jag fick nageltrång och skona läckte in. Efter nästan en timmes letande hittade jag den förbaskade busstationen, åkte till rätt station och letade mig fram till det rätta polishuset. Där fick jag vänta i en timme innan jag kunde ta ett löjligt foto och skriva under på ett papper inna jag betalade och gick därifrån. Skönt att jag hittade hem utan problem i alla fall.

 


Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0