Ont slasch haltar

Jag har haft ont i foten hela dagen idag och haltat omkring. Och då överdriver jag inte. Jag kan inte gå normal.

Jag fick typ nageltrång/klämd/skavsår på stårtån igår när jag var ute och gick i regnet i stan och letade polishus. Idag kan jag knappt gå på foten på grund av smärtan. Det liksom svider/bränner/sticker i hela tån, även fast jag bara sitter still och inte rör på foten.

OCH det finns ingen här hemma som kan tycka synd om mig heller... Nalle är ute med en polare, så jag sitter ensam och haltar och tycker synd om mig själv.

Skriv tillbaka
Postat av: Nalle

Hmm du skulle sagt något hade jag... inte kommit hem men tyckt mera synd om dig i alla fall!!! PÖSS

2011-09-19 @ 23:43:58
URL: http://www.facebook.com/TokOve

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0