Friskare

Idag har jag känt mig friskare än någonsin på två veckor. Kanske var det medicinkurer jag åt till frukost igår, eller så hade jag bara tur den här dagen, eller så är det min tur att bli frisk nu. Det har ju som sagt gått två veckor nu.

Men idag som sagt har jag känt mig piggare och gladare. Slutade klockan 16 så jag slapp stressa till dansen också. Skönt det. Var taggad på dansen och det var jättejobbigt och roligt. Ovanligt jobbigt. Skönt att den bästa instruktören är tillbaka nu så der blir riktig träning varje måndag.

Skriv tillbaka
Postat av: Sofie

Härligt. Det går åt rätt håll iaf.

2011-09-20 @ 00:05:32
Postat av: Louise

Ja det gör det, nog

2011-09-20 @ 18:42:52
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0