Bildbomb från Åland

Under några dagar på Åland hinner man göra en hel del. Därför kommer nu en bildbomb från Åland.
En Åländsk midsommarstång. Färgglad och inte alls som i Sverige.
Jag lyxade till vardagen med god frukt. Förutom svampen jag plockade, smörstekte och hade på mackan.
Utsikt från signalfyrbyggnaden på ön Kobba Klinta.
En träskulptur på Kobba Klinta. Charmig halsduk..
Farfars kyrka.
Och avslutande en bild på mig. Härligt blek och ruffsigt hår.

Skriv tillbaka
Postat av: Sofie

Fina bilder!

2012-08-05 @ 14:34:48
Postat av: Louise

Ja kameran kanske inte är den bästa, då det ofta är min mobilkamera. Men utsikten och motiven är fina.

2012-08-18 @ 15:18:58
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0