Kräftfiske

Jag har fiskat kräftor idag. Med bostadsrättsföreningen. Vi har även hunnit med att vittjat en gång och ska snart göra det igen. Än så länge kanske det är runt 30-50 stycken. Mums vad gott, men stackars djur.
Klockan 00.00 ska jag ut igen och vittja (fiska upp de från burarna). Hoppas att det är många då. Har man "kämpat" så här många gånger idag vill jag gärna att man ska få sig några stycken också, i magen alltså.

Skriv tillbaka
Postat av: Sofie

Får ni fiska med bostadsrättsföreningen? Står de för burar eller är det någon som bor där som ordnar med sånt?

2012-08-28 @ 13:52:51
Postat av: Louise

Ja, jag får fiska med föreningen. De står för burar och alla boende hjälps åt med det man kan.

2012-08-31 @ 00:16:22
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0