Löpträning i regnet

Nu blir det löpträning i spöregnet. Jag har packat en stund här hemma nu och måste ut och träna en sista gång innan skolan drar igång. Sen kommer jag inte ha tid med så mycket träning för all tid och energi kommer läggas på skolarbete, flytt, matlagning och tågresor.  
Så nu passar jag på att träna en sista gång. Ha det gott.

Skriv tillbaka
Postat av: Emelie

Du är inte riktigt klok ju. Springa i regnet? Ska det vara nödvändigt verkligen?

2012-09-07 @ 22:53:32
Postat av: Louise

Ja. Det är fan roligare att springa i regnet. Det är skitjobbigt, regnet som droppar ner i ögonen, snoret som rinner ut och in i näsan. Men jag känner mig så levande då. Uppiggande, frisk, glad och stolt att just jag är ute och tränar när alla andra skyndar sig hem, under tak.

2012-09-23 @ 19:29:13
URL: http://turqoise.blogg.se/
Postat av: Emelie

Okej...? Bara du har det bra så

2012-09-29 @ 14:17:22
Postat av: Louise

Jupp

2012-10-05 @ 13:43:05
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0