Skönt att vara hemma igen

Då var jag hemma igen (och det är ganska skönt det). Jag övningskörde de första 90 minuterna i Hälsingland som gick jättebra. Inga problem alls. Förutom att det självklart kom en regnskur.
 
Det kommer alltid regn när jag kör bil. Konstigt nog. Men men, jag är ganska van med att köra bil i skitväder.
 
Nu är jag trött, grinig och vill somna på soffan framför någon dålig serie på tv:n. Vi hörs imorgon när jag har piggnat till.
Jag bjuder på en blöt bild från när jag var på spa med Nalle på hans födelsedag för några veckor sedan. Jag ligger och plaskar i en varm salt- och mineralvattenpool. Ska tydligen vara bra för huden.

Skriv tillbaka
Postat av: Emelie

Hur gick det med uppk�rningen d�?

Svar: Nja, jag tabbade mig lite. Jag var så hilma nervös att jag inte klarade av att köra bil.
Turqoise

2012-08-13 @ 13:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0