Kryssning a la Cinderella

Vilken kryssning det blev då. Skitrolig med mycket mat och dryck. En hel del dans och shopping blev det också. När vi kom ombord började vi med att äta buffémiddag. 3-rätters och hur mycket mat man orkade. Proppmätt blev jag men gott var det.

Därefter svidade jag om till partyklädsel och vi gick ner till baren. Tog några glas. Tog några danssteg och såg på Barbados sångare Magnus Carlsson sjunga live på scen. Jag smällter för hans röst alltså. Han sjunger ju så himla bra.  
            
Drink efter drink. Dans efter dans. Efter ett tag hade alla deckat, en efter en (av trötthet) och det var bara jag och Nalle kvar. Men då gick vi också och la oss. Fast jag hade orkar att vara uppe ett par timmar till. 

Dagen efter, på söndag, shoppade jag i taxfree:n. Köpte en ursnygg turqouise plånbok. Helt förälskad är jag i den. Blev lite flaskor också. Dagen gick allmänt segt men allt flöt på bra.

 


Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0