Bilder från Nyår

Mina tankar går tillbaka till nyår ikväll. Jag fick se bilderna från kameran idag och måste bara lägga upp några bilder från nyårspartyt jag var på.

(Jag sitter och tillverkar våra partyhattar, kaninhattar. Hugo sitter och dricker bara vatten, för en gång skull. De andra förbereder maten hemma hos oss).


 (Jag fortsätter och pysslar med partyhattarna hemma hos Lina och Hugo medan Lina är snygg i svart och kaninhatten).

(Vi alla hade mina tjusiga party/kaninhattar på oss när vi gick ut och avfyrade en raket. Blev en stor och fin raket).

       (Jag väntar på snittarna med flaskan i högsta hugg. 2 nubbar blev det).

   (Den goda maten. Fyllt kött med bacon, pasta, grönsaker och sås. Yummie).

                                  (Här äter vi den goda efterrätten).

         (Vackra fyrverkerier vi tittade på och drack skumpa till tolvslaget).

(Timmarna efter tolvslaget dansar vi loss till klassiska låtar innan en efter en deckar lite här och där).

Suddiga bilder. Suddiga minnen. Men bra och sköna minnen. Mådde som f*n morgonen efter, med det fick jag ta helt enkelt. Klart man ska fira in det nya året. Det är så välkommet.

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0