Friskt fattigt

Sådär, då har jag gått och blivit fattig. Har köpt medlemsskap och terminskort på Friskis och Svettis, vilket betyder smärtsamma träningspass minst två gånger i veckan fram till sista juni. Hur sjutton ska jag orka med det?
Sved i plånboken gjorde det också. Men en lite mer tränad kropp skulle inte sitta helt fel. Gärna gå ner några kilon också. Men man kan väl inte få allt här i världen?

Så idag har jag fått tummen ur rumpan och rykt tag i mitt soffliggande. Idag har jag börjat träna igen, skivstång + spinning pass. Det var riktigt jobbigt att träna. Har typ inte gjort det på 1½ månad. Mina ben darrade och skakade av smärta. Jag lovar. De skakade av muskelträningen. Skitjobbigt.

Så jag tog det ganska lugnt nu, första gången för i år. Efter all julmat och alla restaurangbesök på Gran Canaria. Åh, jag saknar Gran Canaria....

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0