Jahapp, suck igen

Efter två veckors jobb med barn har jag nu gått och blivit sjuk (igen!).
Igår hade jag svag huvudvärk hela dagen men inatt blev jag täpt i näsan, hade fortfarande huvudvärk, ont i halsen och var extra trött och seg. Sov inte alls så bra heller.

Nu idag mår jag skit (egentligen) och ser inte alls fram emot den kommande jobbvecka, som jag har lovat att jag ska genomföra. Med tidiga mornar, långa dagar och sena kvällar.

Suck. Men idag ska jag förmodligen åka till Ikea och bränna lite pengar, som jag knappt har. Får fönstershoppa mest, men lite grejer ska köpas. Lite sådana där smågrejer köps alltid på Ikea. Alltid något.


Skriv tillbaka
Postat av: Sofie

Nä du är väl inte sjuk nu igen?

2012-01-24 @ 18:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0