Konst på djup nivå

Idag har jag vart hemma och vart sjuk. Snorar och hostar vart annat.
Har försökt att vila upp mig men det är svårt. 

Så idag målade jag klart det sista på en oljetavla istället. Den blev helt klar idag (tror jag). Nu ska den bara torka och sen fernissas. Tänkte ge bort den till en speciell person så kan inte lägga upp någon bild på den, mer än detta smakprov.

Nu har jag bara en tavla kvar som jag måste fortsätta på innan den blir klar. Skönt att ha gjort klart två stycken nu under en kort tid. Tänkte börja måla på en ny snart, har en idé i huvudet på hur den ska se ut. Men måste få mer tid för att måla.
Varken hinner med eller orkar måla på helgerna. Och någon ledig tid har jag ju inte annars.


Skriv tillbaka
Postat av: Nalle

Ska JAG få den?? :-)))

2012-02-10 @ 23:35:50
URL: http://www.facebook.com/TokOve
Postat av: Louise

Nja, hade inte tänkt det. Du kan få en annan.

2012-02-11 @ 01:08:45
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0