Grillmiddag hos Lina & Hugo

Igår blev jag bortbjuden på grillmiddag hemma hos Hugo och Lina (därav att jag inte bloggade igår kväll). Där fanns även Micke, Hensch och Toolbox. Vi grillade stora fläskytterfiléer, grönsaker och hade haft potatis ugn. Vi drack vin till middagen. Jag tog bara två glas vin....
Sedan fick vi efterrätt. Rabarber- och jordgubbspaj, glassdrick och kaffe. Mums vad gott det var. Jag åt så mycket att jag började må illa, men gott var det. Så det var bara att pressa.
Min Nallebjörn som också var med på middagen körde hem mig sen. Skönt att slippa åka kommunalt. Men vilken dunderkväll det var.
Linas nya kanin fick också vara med, på ett hörn. Ja båda hennes kaniner fick vara med, men det vara bara en jag kom ihåg att fota. Hon låg så fint på balkonggolvet medan vi satt där och snackade. Hej sötnos. Snacka om öron den kaninen har. Jisses.

Skriv tillbaka
Postat av: Sofie

Schyssta glas.

2012-08-15 @ 14:22:16
Postat av: Louise

Mmmm. Superstora. Rymmer säkert en liter var.

2012-08-29 @ 12:34:29
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0