Körlektion i Bollnäs

Körlektionen gick faktiskt jättebra. Jag var inte alls trött som jag trodde att jag skulle vara. så fort klockan ringde imorse blev jag pigg som en lärka och körde bil riktigt bra. Inte helt perfekt, men väldigt bra.
 
Kopplingen har jag tränat på så den var inget större problem (jag har en tedens att koppla för ofta och för länge sedan tidigare) den här gången.
Jag tränade på stadskörning i Bollnäs. Gjorde olika turer i stan. En lätt och en svår. Fast varken den lätta eller den svåra var speciellt svåra. Sedan tog vi en tur på landsvägen och provade både högersvängar och krongliga vänstersvängar. Och det kunde inte ha gått bättre.
 
Men jag måste öva lite till på det så att det sitter perfekt till uppkörningen i Augusti.
 

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0