Mini-mellannamnsdag

Det är min mini-mellannamnsdag-dag idag. Japp, så det firade vi med en tur till Trolldalen. Ett gammalt ställe där man gör lin och gjorde förut. Vi gick runt och kollade på naturen, gamla hus och fabriken där man gör lin.
Nalle köpte med sig två disktrasor och jag funderar på att köpa en handduk nästa gång jag är där. Det säga att de bli bara bättre och bättre desto mer man använder och tvättar linprodukter. Det ska tydligen hålla i flera år.
Sedan firade vi min namnsdag med att shoppa på Dollarstore. Det är som ett varuhus med låga priser. Helt okej för min smak. Köpte med mig tre bunkar och ett durkslag för ca. 50 kronor. Samt en massa hudkrämer, tandkräm, handkräm och andra roliga (och onödiga) saker.  
Imorgon blir det spa för hela slanten. Då fyller min älskling år och vi ska lyxa till det under hela dagen. Massage och bubbelbad på dagen och restaurang på kvällen. Det ska bli riktigt skönt.

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0