Stadskörning i Stockholm

Jag har pluggat körkortsteori idag. Gjort lite tester och läst en massa texter. Jag blev godkänd på testet så jag har en chans att lyckas på det riktiga teoriprovet jag har bokat i Augusti.  
Jag övningskörde idag också. Jag körde stadskörning för allra första gången. Stadskörning i Stockholms stad. Det gick bra men herre Gud vad nojigt nervös jag var innan. (Blir alltid överdrivet nervös). Nervös över ingenting liksom. Men bra gick det och två varv inne på söder blev det. Tack Nalle för ditt tålamod.

Skriv tillbaka
Postat av: Emelie

Vad bra. Det var väl inte så svårt?

Vad har du kvar nu att köra? Har du gjort halkan?

Svar: Ne, inte så svårt. Bara jobbigt och koncentrationskrävande. Nu har jag gjort allt, förutom uppkörningen och teoriproven då. Det är inte så långt kvar nu heller. Börjar bli lite nervös över proven i Augusti.
Turqoise

2012-07-11 @ 14:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0