En till körlektion

Jag har vart på min andra körlektion här i Bollnäs idag. Jag tränade på att parkera på olika sätt. Jag kan parkera sedan tidigare, men jag ville lära mig det perfekt, detalj för detal, steg för steg och veta alla riktpunkter.  
Det gick bra. Som nästan alltid när jag kör. Typ. Jag och Nalle övade lite på det sedan. Även på att inte koppla så mycket vid korsningar. Jag kopplar tydligen alldeles för ofta och för länge och det är inte eco-driving (som tydligen är jätteviktigt) så det kommer jag att kugga på, på uppkörningen om jag inte tränar bort det.
 
Bokade en till lektion i juli också. En dubbellektion blev det. Åker ju hem till Stockholm snart men kommer tillbaka hit efter några veckor igen. Så då blir det mer körning.

Skriv tillbaka
Postat av: Emelie

Ja, eckodriving är viktigt på provet. Även skyltar och högerregeln m.m.

2012-06-28 @ 19:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0