Gör aldrig om det

Damn, vad en brännässla kan brännas. Det svider som bara den på min stackars handled. Jag skulle ju bara plocka en vacker blomma på ängen och fick en rejäl känga på handleden istället. Skönt....
 
Det var flera timmar sedan jag brände mig men det verkar inte sluta brännas för det. Stackars mig.
 
Jag kommer ihåg när jag var liten, eller typ 12 år. Jag och min bror typ utmanade varandra att springa igenom ett litet fält med högt gräs. Vi båda sprang samtidigt över fältet, med full fart, barbenta, som visade sig vara fullt med brännässlor istället.  
 
Det kändes, kan jag säga. Benen brändes i flera dagar efteråt. Fy sjutton vad det brändes. Nu gör jag aldrig om det i alla fall. Jag har lärt mig min läxa.

Skriv tillbaka
Postat av: Emelie

Det förvånar mig inte ett dugg att du bränner dig. Sånt brukar väl du göra ganska ofta va? Har jag fått för mig.

Svar: Nja, det händer väl ibland.. Det var vanligare förr.
Turqoise

2012-06-29 @ 20:06:15
Postat av: Sofie

Aj aj. Gör inte sådär.

2012-07-02 @ 12:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0