Roadtrip till Älmhult

Jag har ont i arslet av allt sittande idag. Var det inte i bilen så var det på cafféer. Men i bilen underhöll jag mig med att titta på utsikten....

.... och därefter på film. Blev lite Simpsons och sedan favoritfilmen Pearl Habour.

Efter 5 timmars bilåkand  kom den efterlängtade intervjuen. Vad det känns som så gick den bra, men jag vet inte vad resultatet är än. Får reda på det om några veckor. Efter intervjun firade jag och min underbara, snälla Nalle, med en fika.

Fortsatte efter några timmars körande med en liten middag på Max och tog även en till kaffe.

Sist avslutade vi roadtripen med att jag övningskörde den sista motorvägsbiten.

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0