Wish me luck

På riktigt nu. Önska mig lycka till.

För nu på torsdag bär det av till Småland för en intervju för skolan som jag verkligen vill komma in på. Den skolan är min framtid, mitt liv, mitt hopp.

Jag sökte till skolan förra året men då kom jag bara in på reservlistan. Den här gången har jag kommit ännu längre. Klarar jag intervjun öppnas det dörrar för mig. 

Jävlar vad nervös jag börjar bli. Darrar som ett asplöv. Om 6 timmar åker jag. Då jävlar. Håll tummarna.
(Bara för att jag skriver det här så lär väl allt skita sig. Men jag tänker inte sluta försöka).

Skriv tillbaka
Postat av: Sofie

Lycka till

2012-06-08 @ 12:22:48
Postat av: Emelie

Lycka till!

2012-06-08 @ 19:31:24
URL: http://Emsi
Postat av: David

Lycka till

2012-06-10 @ 14:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0