Finalmiddag

Vilket underbart vårväder det har vart idag. Temperaturen har legat mellan 5-10 plusgrader och solen har skinit. Jag tog en promenad till Nacka forum idag för att leta present till pappa, som fyller år imorgon, och jag hade på mig min vårjacka för första gånger för i år. Vårkänslorna flödade.

På kvällen åkte jag och Nalle över till Lina och Hugo för att äta middag och se på melodifestivalsfinalen med Micke och Fredrik. Jag tippade på att Loreens eller Dannys låt skulle gå vidare men jag gillar egentligen lillpojken Ulrik Münters låt bäst. Men Loreens låt vann, vilken tur va. Skönt att Ranelid och Flinkan kom sist, de var ju verkligen sämst. Varför var de två med i melodifestivalen egentligen?

Skriv tillbaka
Postat av: Emelie

JAA rätt låt vann.

2012-03-12 @ 22:41:35
URL: http://Emsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0