Inskickad och klar

Woho. Första skoluppgiften är inskickad och jag har redan fått uppgift 2. På första uppgiften skulle jag skissa av en byggnad, kalkera den i tusch och sedan skriva ett A4 papper om den. Ganska enkelt även om det tog tid.

Andra uppgiften verkar svårare. Den handlar om färgsättning och NCS-beteckningar och jag fick ett helt gäng med uppgifter. Det känns plötsligt jättejobbigt att göra alla dessa uppgifter på distans utan en lärare som berättar hur jag ska göra. Jag har fått allt i pappersform men ändå. Känns plötsligt jättesvårt.

Men det kanske är så för att just nu, idag, är jag trött, har ont i ryggen, vet inte om jag ska jobba imorgon, är sjuk samt är nervös för betygssättningen på uppgiften jag precis skickade in. Tror att jag kollar på tv en stund nu istället.  

Skriv tillbaka
Postat av: Emelie

Nu är det bara fortsätta att "bita i det sura äpplet" eller hur du nu brukar säga, och göra klart den andra uppgiften. Eller hur?

2012-03-19 @ 12:30:15
URL: http://Emsi
Postat av: Louise

Jo jag vet. Jag ska göra klart den andra uppgiften också. Men det är ganska svårt.

2012-03-19 @ 21:06:56
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0