Varning för snor

Sådär, då var det gjort. Det var inte så obehagligt som jag trodde att det skulle vara. Inte så skönt heller för den delen. Men det gav mig en skön känsla av att rensa gångarna där uppe. 

Jag fick låna en stor stor spruta som jag skulle pressa upp i näsan och spruta in allt saltvatten. Jag var lite nervös över det men när jag väl hade börjat var det mer som en befrielse. Jag kunde se stora snorklumpar rinna ner i handfatet men jag vet inte från vilken öppning de kom ifrån, näsan eller munnen. Allt bara rann från ollika håll. Men med tanke på det jag såg så känns det bättre och jag vill göra det igen och igen och igen. Bara för att få ut allt.  

Skriv tillbaka
Postat av: Emelie

Men usch då. Fast skönt att du blir av med den.

2012-03-16 @ 10:22:59
URL: http://Emsi
Postat av: Sofie

Fräscht ;P

2012-03-17 @ 01:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0