Skavsåret demonstrerar den första maj

Det var inte tänkt att vi skulle sova över hos Lina och Hugo. Nalle ville inte det även om jag var för det. Men någon "råkade" decka på soffan inatt hemma hos Hugo och Lina, så vi sov över där helt enkelt.

Idag har jag inte vart så bakfull faktiskt, men trött och seg.
Inget illamående i alla fall.

Imorse åt vi en lyxfrukost hemma hos L & H. Yoghurt, kaffe, ägg, mackor, gurka och mycket mer. Då vaknade man till lite. Vi gick en promenad i solen och köpte glass.
Vi fikade sedan hemma hos L & H på deras balkong i solen. Njöt av solens värmande strålar. Barnen lekte ute på gården och livet var underbart, fast det var dagen efter och bakfyllan/tröttheten lurade i varje hörn.

Som tur var fick vi åka bil hem och det ska jag tacka Gudarna för, för med mitt skavsår så kan jag inte gå längre. Haltar med ena foten. Buhu..

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0