En bra resa

Gårdagen spenderades i bilen. På väg hem till Stockholm!
 
När Nalle hälsade på mig i Småland förra veckan lämnade han bilen kvar, så att jag skulle köra hem den. Så det gjorde jag igår. Första gången jag körde helt själv, hela vägen.
5 timmar tog det men jag trodet att det skulle ta 6 timmar faktiskt. Men allt gick jättebra.  
Solen sken halva resan. Helt plötsligt kom det hagel, när solen sken. Slutade efter några minuter. Sedan kom snöblandat regn i några minuter. Sedan uppehåll och sol. Efter en timme låg det helt plötsligt snö på marken och där åker jag på motorvägen med sommardäck.  
Men resan gick otroligt bra. Så nu är jag hemma och idag ska jag tillbringa dagen i soffan framför tv:n. Skönt att vara hemma.

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0