Är hos mamma och träffar släkt

Det blev sent igår. Det blev det. Men roligt hade vi, jag, Kicki, Danne, Thomas och Linkan. Vi spelade lite spel, drack några glas och snackade skit till klockan blev 5 på morgonen.
 
Så det var lite slitigt att stiga upp på morgonen för att gå till mamma, bror, mormor och morfar och fira födelsedagar och fika.
 
Men smörgåstårtan var god. Jättegod. Skulle kunna äta arton stycken smörgåstårtor på raden. Eller nä, det skulle jag nog inte orka. Men goda är de i alla fall.
 
Sitter nu hos mamma i Tyresö. Mormor och morfar har åkt hem. Mitt tåg till Alvesta går klockan 18 och innan dess ska jag få mat hära, jag ska åka hem till Nacka, hämta grejer och sedan åka till tåget. Vill inte åka tåg. Det är roligare att vara här i Stockholm. Men det är skola imorgon. Så jag måste.
 
Jaja. Ha det så bra nu. Jag kommer tillbaka på torsdag igen. Då blir det utekväll, mer kalas och säkert lite shopping på det. Men nu ska jag inte uppehålla dig längre. Ciao.

Skriv tillbaka
Postat av: Anonym

Hej

2012-09-23 @ 15:16:20
Postat av: Nalle

Utekväll? När då vad då?? Vad har jag missat?? Puss!

2012-09-24 @ 20:39:16
URL: http://www.facebook.com/TokOve
Postat av: Louise

Nja, tror inte att det var något för dig. Men annars sker det på lördag.

2012-09-28 @ 12:52:32
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0